Roberto Abraham Scaruffi: http://www.irna.ir/

Sunday 28 July 2013

http://www.irna.ir/


تازه های خبری :
_
يکشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۲
گزارش ايرنا از تخريب سياسي نظام آماري كشوردوئل نافرجام مخالفان با آمارهاي دولتتهران - در يكي از شبهاي بهار ۹۲ در برنامه پايش صدا و سيما كه با مديريت محتوايي تيم منسوب به احمد توكلي و حسن سبحاني تهيه مي شود، دكتر نيلي روي صندلي كارشناسي نشست تا روبروي ميليونها بيننده با استناد به گزارش مركز آمار،اثبات كند كه احمدي نژاد فقط ۱۴ هزار شغل در سال ايجاد كرده است! اينكه حقيقت ماجرا چيست بر افكار عمومي پوشيده است اما وراي اين حقيقت چيزي نيست جز اينكه داوود دانش جعفري، مسعود نيلي و احمد توكلي در موضوع آمار به جنگ كارشناسان دولت احمدي نژاد آمده اند.
کل اخبار روز جاری: ۰ | کل اخبار سراسری : ۰
اخبار سایر رسانه ها
زمزمه
پربیننده ترین اخبار
انتخاب شهردار و نكته هاي باريك تر از مو تهران - شهردار بايد خود را وقف تهران كند؛ اين كلانشهر آنقدر مسائل و مشكالت بغرنج دارد كه رسيدگي به آنها نبايد تحت شعاع هيچ نيت ديگري قرارگيرد.
دستاورد استراتژيك احمدي نژاد تهران- دوران بهاري دولت دكتر احمدي‌نژاد، سرشار از رايحه ولايت و مهرباني بود كه اگر نبودند معارضان خناس اين دوران، خيلي از مشكلات نيز پيش نمي‌آمد و چه كنيم كه كشور فقط متشكل از رهبري و رئيس جمهور نيست.
تنفيذ يا تفويض تهران- «امضاي حكم رياست جمهوري از سوي رهبر انقلاب نه تنها امري صوري و تشريفاتي نيست و در حوزه تكاليف و وظايف رهبري قرار ندارد كه اتفاقا از آن جا كه اين امضا به مفهوم تفويض بخشي از اختيارات ولي فقيه به منتخب مردم است، كاملا در حوزه اختيارات و حقوق رهبري قرار دارد و نمادي از مشروعيت بخشي به مقام دوم نظام اسلامي است.»