Roberto Abraham Scaruffi: Giorgio Napolitano: a populist-demagogic dictator Silvio Berlusconi: the puppet-impresario without any real power

Saturday 30 July 2011

Giorgio Napolitano: a populist-demagogic dictator
Silvio Berlusconi: the puppet-impresario without any real power


Welt
Türkei
Führende Militärs in der Türkei zurückgetreten
Die türkische Armeeführung ist aus Protest geschlossen zurückgetreten. Sie wollten damit ein Zeichen gegen die Politik von Ministerpräsident Erdogan setzen. Dem dürften die Rücktritte allerdings gelegen kommen.
Türkei: gesamte Militärspitze zurückgetreten
Erdogan siegt, verfehlt aber sein Wahlziel
Der Kommentar: Türkische Verfassungsreform zweischneidig
Zustimmung zu Erdogans Verfassungsreform
Nachrichten
Stuttgart 21: Bahn lehnt Kompromiss ab und lässt bauen
Im Streit um das Bahnhofsprojekt "Stuttgart 21" hat die Deutsche Bahn den Kompromissvorschlag des Schlichters Heiner Geißler abgelehnt und Bauaufträge im Gesamtwert von mehr als 700 Millionen Euro erteilt. Damit seien 25 Prozent des Gesamtbauvolumens von "Stuttgart 21" vergeben, teilte Bahnvorstandsmitglied Volker Kefer mit. Die Bahn will den Stuttgarter Kopfbahnhof bis Ende 2019 in einen unterirdischen Durchgangsbahnhof mit kilometerlangen Tunneln umbauen. Der angesichts des massiven Protests von Bürgern gegen das Projekt zum Schlichter berufene CDU-Politiker Geißler hatte am Freitag als Kompromiss eine Kombination von Kopf- und Tiefbahnhof vorgeschlagen. - Bundesverkehrsminister Peter Ramsauer, CSU, äußerte sich ablehnend. Die grün-rote Landesregierung von Baden-Württemberg kündigte eine Prüfung des Geißler-Vorschlags an. Für November plant die Landesregierung eine Volksabstimmung zu "Stuttgart 21".
Obama drängt auf Kompromiss im US-Schuldenstreit
Wenige Tage vor der drohenden Staatspleite hat US-Präsident Barack Obama Demokraten und Republikaner noch einmal eindringlich zu einem Kompromiss gedrängt. Beide Seiten seien im Streit um eine Anhebung der Schuldengrenze gar nicht so weit voneinander entfernt, sagte er in seiner wöchentlichen Radio- und Internetbotschaft. Einigen sich Demokraten und Republikaner nicht bis kommenden Dienstag auf eine Anhebung der gesetzlichen Schuldenobergrenze, droht den USA die Zahlungsunfähigkeit. Zuletzt stimmte das von den Republikanern beherrschte Repräsentantenhaus für einen Entwurf, wonach die Schuldenobergrenze von derzeit 14,3 Billionen Dollar zunächst um 900 Milliarden Dollar angehoben werden sollte. Das Papier scheiterte wenige Stunden später an der demokratischen Mehrheit im Senat. - Trotz des Streites werden die USA nach Einschätzung der Rating-Agentur Moody's ihre Bonitäts-Bestnote wohl zunächst behalten. Es sei davon auszugehen, dass das US-Finanzministerium auch nach Ablauf der Frist dem Schuldendienst durch Einsparungen Vorrang einräumen werde, teilte die Agentur mit.
NATO fliegt Angriff auf Gaddafis TV-Sender in Libyen
Die NATO hat nach eigenen Angaben die Propaganda-Maschinerie von Libyens Machthaber Muammar el Gaddafi ins Visier genommen. Mit Präzisionsmunition seien drei Übertragungsstationen des Staatsfernsehens in Tripolis aus der Luft angegriffen worden, verlautete vom Hauptquartier der Militär-Allianz aus Brüssel. Das Ausmaß der Schäden an den Anlagen, die  -so wörtlich-  der systematischen Unterdrückung und Bedrohung von Zivilisten dienten, werde geprüft. Die libysche Führung sprach von einem "Akt des internationalen Terrorismus", bei dem drei Menschen getötet und etwa 15 verletzt worden seien. Nach örtlichen Medienberichten setzte das Staatsfernsehen sein Programm vorerst mit Aufzeichnungen fort. - Die Aufständischen haben inzwischen nach eigenen Angaben mit der Stadt Tidschi eine der letzten Hochburgen von Machthaber Gaddafi in den west-libyschen Bergen umstellt. Dort sollen sich etwa 500 Regierungssoldaten aufhalten.
Libysche Rebellen: Verbündete Miliz erschoss Junis
Der Militärchef der libyschen Rebellen ist nach Angaben der Aufständischen von Mitgliedern einer verbündeten Miliz erschossen worden. Abdel Fattah Junis - ein übergelaufener langjähriger Vertrauter von Machthaber Muammar al-Gaddafi - sollte von einer Miliz von der Front bei Brega nach Bengasi gebracht werden, sei aber von dieser umgebracht worden, sagte der Ölminister der Rebellen, Ali Tarhuni. Ein festgenommener Anführer der Miliz habe gestanden, dass seine Untergebenen den Mord ausgeführt hätten. Die Äußerungen des Rebellen-Ministers scheinen zu belegen, dass es innerhalb der Reihen der Aufständischen tiefe Gräben gibt. Junis blieb aufgrund seiner Verbindungen zu Gaddafi umstritten. - Nach Angaben des Rebellenchefs Mustafa Abdel Dschalil wurde Junis von der Front in der Nähe des Ölhafens Brega zurückbeordert, um vor einem Justizkomitee der Rebellen zu erscheinen. Auf dem Weg dorthin seien er und seine zwei Leibwächter von Angreifern erschossen worden. - Tausende Menschen begleiteten den Trauerzug für Junis durch die Straßen der Rebellenhochburg Bengasi.
Schäuble für Direktwahl eines EU-Präsidenten
Bundesfinanzminister Wolfgang Schäuble hat angeregt, künftig einen Präsidenten der Europäischen Union direkt von der Bevölkerung wählen zu lassen. Schon bei der ersten Wiederwahl werde man dann ein sehr viel stärkeres europäisches Bewusstsein haben, sagte der CDU-Politiker der "Frankfurter Allgemeinen Sonntagszeitung". Vor dem Hintergrund der Euro-Krise sei ein stärker geeintes Europa wünschenswert, hob Schäuble hervor. Dafür müssten die Bürger auch bereit sein, Kompetenzen der Nationalstaaten an die europäischen Institutionen abzugeben. - Die derzeitigen EU-Verträge sehen die Direktwahl eines Präsidenten der Union nicht vor.
Niebel skeptisch gegenüber Militäreinsatz in Somalia
Bundesentwicklungsminister Dirk Niebel hat sich zurückhaltend zu Forderungen nach einem Militäreinsatz zur Bekämpfung der Hungersnot in Somalia geäußert. In einem Gespräch mit dem Evangelischen Pressedienst sagte Niebel, statt militärische Optionen zu diskutieren, sollte die Afrikanische Union zunächst den Dialog mit der islamistischen Al-Shabaab-Miliz suchen. Man müsse die Tatsache anerkennen, dass die Miliz in weiten Teilen Somalias die Kontrolle ausübe, erklärte der FDP-Politiker. Zuvor hatte der Vizepräsident der Deutschen Welthungerhilfe, Klaus Töpfer, das Eingreifen einer schnellen UN-Einsatztruppe in Somalia gefordert. Dort würden Stammesfehden auf dem Rücken verhungernder Menschen ausgetragen. - In Somalia und anderen Staaten Ostafrikas sind rund zwölf Millionen Menschen von Hunger bedroht. Die Bundesregierung entsandte fünf Experten des Technischen Hilfswerks nach Äthiopien. Sie sollen das UN-Ernährungsprogramm beraten.
Starre Positionen im Kosovo-Grenzkonflikt
Im Kosovo-Grenzkonflikt ist kein Kompromiss zwischen der Regierung in Pristina und der serbischen Minderheit im Norden des Landes in Sicht. Die Abgeordneten im serbischen Parlament in Belgrad bekräftigten bei einer Sondersitzung ihre Forderung nach Rückkehr der mehrheitlich albanischen Ex-Provinz in den eigenen Staatsverbund. Kosovo-Regierungschef Hashim Thaci wies dies zurück. Die Führung in Pristina hatte die beiden Grenzübergänge Jarinje und Brnjak im Norden des Landes unter ihre Gewalt gebracht. Sie wurden bisher von Beamten der serbischen Minderheit kontrolliert. Nach Zusammentößen mit serbischen Extremisten droht jetzt die KFOR-Friedenstruppe mit gewaltsamer Räumung. - Im serbisch beherrschten Norden kämpft die Kosovo-Regierung um Einfluss. Die Region gilt als praktisch gesetzesfreier Raum mit Mafia-ähnlicher Struktur ohne Gerichte und Polizei. Sie ist zudem bevorzugter Wirkungskreis serbischer Geheimdienste.
Erdogan ernennt kommissarischen Generalstabschef
Der türkische Regierungschef Recep Tayyip Erdogan hat den Chef der Militärpolizei, Necdet Özel, zum kommissarischen Generalstabschef der Armee ernannt. Özel werde außerdem Chef der Bodentruppen, zitierte die türkische Nachrichtenagentur Anadolu aus einem Dekret. Der bisherige Generalstabschef Isik Kosaner war wegen eines tiefen Zerwürfnisses mit der Regierung zurückgetreten. Auch der Chef der Bodentruppen sowie die Kommandeure von Luftwaffe und Marine hatten ihre Ämter niedergelegt. Hintergrund der Rücktritte ist der Streit über eine Verhaftungswelle von Offizieren, die der Verschwörung gegen die Regierung verdächtigt werden. Derzeit befinden sich 42 Generäle unter dem Verdacht der Verwicklung in Putschpläne gegen die religiös-konservative Regierung Erdogans in Haft.
US-Regierung: Irak unsicherer als vor einem Jahr
Der Irak ist nach Einschätzung der US-Regierung heutzutage ein gefährlicherer Ort als noch vor zwölf Monaten. So sei der Juni dieses Jahres der tödlichste Monat für das US-Militärpersonal seit April 2009 gewesen, sagte der Inspekteur für den Wiederaufbau des Landes, Stuart Bowen. Zwar habe sich die Bedrohung durch aufständische Gruppen verringert, doch ausländische Milizen bereiteten zunehmend Sorge. Bowen spielte damit auf schiitische Gruppen an, die vom Iran unterstützt werden. Zudem stelle die Ausbildung irakischer Polizisten durch US-Botschaften statt wie bisher durch die Armee eine zusätzliche Herausforderung dar. Bowens Einschätzung steht der weitaus optimistischeren Beurteilung einiger ranghoher US-Militärs entgegen. Derzeit sind noch rund 47.000 US-Soldaten im Irak stationiert. Ab 2012 sollen dort nur noch 20.000 zivile Kräfte bleiben.
Glimpfliche Bruchlandung im südamerikanischen Guyana
Im südamerikanischen Guyana ist eine Boeing 737 aus New York mit insgesamt 163 Menschen an Bord bei der Landung in zwei Teile zerbrochen. Die Maschine der Fluggesellschaft Caribbean Airlines schoss nach ersten Ermittlungen bei schlechten Wetterbedingungen über die Landebahn des Cheddi Jagan International Airport rund 40 Kilometer südlich der Hauptstadt Georgetown hinaus. Nach Angaben der Fluglinie gab es keine Todesopfer.
Bremen und Leverkusen im DFB-Pokal ausgeschieden
ZUM SPORT: Im DFB-Pokal sind die Bundesligisten Bremen und Leverkusen in der ersten Runde ausgeschieden. Die Bremer verloren beim Drittligisten Heidenheim 1:2. Leverkusen unterlag in Dresden mit 3:4 nach Verlängerung. Bundesligaabsteiger St. Pauli verlor in Trier 1:2. Formel-1-Weltmeister Sebastian Vettel startet beim Großen Preis von Ungarn am Sonntag aus der Pole-Position. Bei der Qualifikation auf dem Hungaro-Ring war der Red-Bull/Renault-Pilot aus Heppenheim der Schnellste.
Das Wetter: Regen in der Osthälfte
DAS WETTER IN DEUTSCHLAND: Viele Wolken, in der Osthälfte teils kräftiger Regen, in Alpennähe Schauer. Freundlich ist es zum Teil im Südwesten und in Schleswig-Holstein. Höchsttemperaturen 14 bis 22 Grad. DIE WEITEREN AUSSICHTEN: Am Sonntag in der Nordosthälfte zeitweise Regen. Sonst meist trocken und zunehmend sonnig. Die Höchstwerte steigen auf 18 bis 23 Grad.
Alle aktuellen Nachrichten auf DW-WORLD.DE



1.
NATO Armored Vehicle Kills Child, Injures Seven Other Afghans From: Rick Rozoff
2.
U.S. Military To Be Based In Australia To Confront China From: Rick Rozoff
3.
Call To Expand American Counterinsurgency Operations In Philippines From: Rick Rozoff
4.
U.S. Could Upgrade Polish Warships For Baltic Sea From: Rick Rozoff
5.
Bulgaria: Pentagon Continues Upgrading Military Bases From: Rick Rozoff
6.
U.S. Uses Romanian Air Base To Supply Afghan War From: Rick Rozoff
7.
America's Africa Partnership Station In East Africa From: Rick Rozoff
8.
The War on Libya : An Imperialist Project to Create Three Libyas From: dan
9.
Mongolia: U.S. Leads NATO, Asian NATO Allies In Military Exercise From: Rick Rozoff
10.
Libyan War: Over 17,000 NATO Air Missions, Nearly 6,500 Strike Sorti From: Rick Rozoff
11.
The Big Picture: War on Libya is War on Africa http://www.mathaba Po From: dan
12.
NATO Bombers Destroy Three Libyan Satellite Transmission Dishes From: Rick Rozoff  

Caos rifiuti, interviene Caldoro:
sversamenti fuori dalla provincia

Subito operativa un'ordinanza che permette lo smaltimento anche fuori dalla provincia di Napoli. Ottocento tonnellate di rifiuti andranno ad Avellino e Caserta



ore 20:40
Dopo tutte le dichiarazioni del sindaco di Napoli Luigi De Magistris, interviene il presidente della Regione: da questa sera sarà operativo un provvedimento che prevede la possibilità di sversare poco meno di 800 tonnellate al giorno di rifiuti provenienti da Napoli e provincia negli impianti di Savignano Irpino e San Tammaro
ore 19:52

La procura di Roma aprirà quasi certamente un fascicolo processuale in merito alle affermazioni del ministro dell’Economia Giulio Tremonti relative alla sensazione di essere "spiato, controllato, pedinato" espressa in un colloquio con la Repubblica a proposito della vicenda della casa da lui occupata, fino a poco tempo fa, nel centro di Roma
ore 17:20

Napolitano rinuncia all’adeguamento all’indice dei prezzi al consumo dell’assegno attribuitogli. Lo rende noto il sito internet del Quirinale. Restituiti 15 milioni di euro. Ma il precario della Camera: "Risparmia solo 68 euro al mese, su uno stipendio di 12mila"

Al-Islam.org

IN THIS ISSUE

English:

Support Al-Islam.org

The Al-Islam.org site and the DILP are entirely supported by individual donors. If you are a regular user of the site, please donate generously by followingthis link.

Facebook

FacebookJoin the Official Al-Islam.org Facebook Page. We ’ll be updating this page with the latest resources that are added to the site, and give sneak previews of new features that are being developed.

Al-Islam 2.0

Al-Islam 2.0Preview Mockups of the Next Generation Al-Islam.org. Share with us your f eedback.

Forward to a friend

ForwardKnow someone who might be interested in the email? Why not forward this email to a friend.

IN HIS NAME, THE MOST HIGH


Assalamu alaykum, the Ahlul Bayt DILP team is pleased to announce the addition of the following resources to the Al-Islam.org collection.
English:

Message of Thaqalayn, Editorial Volume 11, Number 2, Summer 2010/1431

by Mohammad Ali Shomali
This article is the editorial of the Message of Thaqalayn journal, Volume 11, Issue number 2, released in summer of 2010. It discusses the contents of the proceding articles in this journal which have been listed below.
Read Text »

Key Concepts in Islamic Spirituality: Love, Thankfulness and Humbleness

by Mohammad Ali Shomali
In this paper the author discusses the three major qualities that everyone needs to acquire for their spiritual progress, namely love (which has been described as the strongest foothold in Islam), thankfulness (as it is an equal of faith), and humbleness or spiritual poverty (through which piety can be attained). 
Read Text »

Divine Justice and the Problem of Evil

by Ghulam Husayn Adeel
In this paper, the author, in brief, analyzes the problem of evil and the occurrence of pain and suffering under the authority of a Just God. This leads to the question of why so much evil exists if there is divine justice. 
Read Text »


Nasir al-Din Tusi and His Socio-Political Role in the Thirteenth Century

by Abbas Ali Shameli
In this paper, the author refers to scientific and socio-political role of Khajah Nasir al-Din Tusi in one of the most critical eras of Islamic history and examines some of the controversies that exist about his affiliations. 
Read Text »


Bayt al-Mal and the Distribution of Zakat

by Mahmood Namazi
In this article, the author discusses the Islamic concept of the Bayt al-Māl, and its objective in reducing inequality between the wealthy and the deprived by distributing wealth with the goal of the society’s financial welfare taken into consideration. 
Read Text »


The Doctrine of Mahdi and Pluralism

by Mohammad Hussein Mokhtari
In this paper, the author examines the idea of religious pluralism and examines its relation with the doctrine of Mahdi (A) in Islam. 
Read Text »


The Merits of Fasting and the Month of Ramadan

by Mohammad Ali Shomali
In this paper, the author elaborates on the concept of divine banquet and refers to some of the bounties of Allah SWT in the month of Ramadan and for those who fast. 
Read Text »


Islam and Nationalism: A Theoretical Point of View Part II

by Sayyid Ahmad Rahnamaei
In this paper, the author examines the position of nationalism in Islam and whether or not it prevents Islam from fulfilling its role in developing a just society. He highlights the fact that nationalistic biases never stemmed from religion itself; rather, its followers possessed prejudices that often led to disputes. 
Read Text »
aldo busi02 lap



VA NEWS JOBS EDUCATION VA LOAN CENTER BENEFITS       July 30, 2011

oslo1Oslo Terror Attacks:Zionism Rears Its Ugly Head Again
Norway is understandably in deep shock following the horrific shooting spree and bomb attack in Oslo last Friday 22 July.
Read More »»

New Bin LadenDr. Ashraf Ezzat
The Norway Manifesto: A New Bin Laden Is Born
Former Mayor Edward Koch -- NYCDr. Lawrence Davidson
Israel and the American Jewish Voter
Norway bombing and shooting suspect Anders Behring BreivikPaul J. Balles
A Timeline Of Terror
Army Maj. Gen. Jon J. Miller, deputy commanding general of U.S. Army Reserve Command, tells federal human resource managers how the Employer Partnership of the Armed Forces program can help them find qualified veteran candidates for jobs during the Veterans Employment Symposium, July 27, 2011, in Washington, D.C. U.S. Army photo by Lt. Col. Matthew J. LeonardVeterans Today
Hiring Vets Makes Positive Investment, General Says
NATO war crimesStephen Lendman
Daily NATO War Crimes in Libya
corporate_slavesStephen Lendman
America: Heading for Tyranny and Impoverishment
watchlistSherwood Ross
FBI & CIA Tried To Get American Lawyer To Betray Arab & Muslim Clients
VA librarian Teresa Hanson explains the registration procedures of the MyHealtheVet website to Veteran David Standley.Veterans Today
Helping Vets Get eHealthy
DOD-CONTRACTSVeterans Today
U.S. Department of Defense Contract Awards for Jul 29, 2011
Why Republicans are against MedicaidTerry Richards
Whose Ideals Pay Uninusred Republicans' Medical Bills?
Veterans News Now : Helping Vets Get eHealthy
Veterans News Now : Pets For Vets
Economy Health Living Military Politics Vet News WarZone World ZPicks
Tom Valentine
Controversy of Zion; Tragic History
This book was finally published in 1956, and the author, Douglas Reed, closed out the detailed world history and the threat of "Destructive "Talmudism with this line: »»
anti-zionist-jews
vt-top-101
Veterans Today
Top 10 Veterans Stories in Today's News - July 29, 2011
VA's National Vet Small Business Conference: Building Partnerships »»
Veterans Today
Pets for Vets
This summer the San Francisco VA Medical Center (SFVAMC) is celebrating its 11th year of operating "Pets for Vets," a program designed to provide a pet to Veterans at no cost. »»
Owning a pet can decrease loneliness
homeless
Veterans Today
VA Focuses on Prevention to End Veteran Homelessness
Veteran homelessness is a critical issue: The economic downturn continues and thousands of service members leave the military every year to a tough job market. »»
J. Bruce Campbell
The Military Solution
As a Rhodesian anti-terrorist in the early '70s, I figured that the combination of normal African cruelty with Jewish Communism was the ultimate in political sadism. The atrocities I witnessed were shocking and revolting. »»
military solution
120soup line2
Ed Mattson
Veterans Benefits VS. Entitlements Others Feel Due
What is the difference between an earned contractual benefit and an "entitlement". We seemed to have lost track. »»
Gilad Atzmon
De-Zionification Now
We must de-Zionise every possible aspect of our culture »»
Rabbi_Shifren_speaking_at_the_EDL_demonstration_in_London
Juliano Mer Khamis and Palestinian youth perform at the Freedom Theatre in Jenin refugee camp.
Dr. Ashraf Ezzat
Israeli Commandos Raid "Freedom Theater" in West Bank
"The coming third Palestinian intifada will take the form of cultural resistance to the Israeli occupation" Juliano Mer Khamis »»
Veterans Today
Madsen Cites Mossad in Norway Terror
Rupert Murdoch's scandal-plagued News International, The Sun, went to press with the following false headline: "Norway's 911: 'Al Qaeda' Massacre." »»
Mossad
Iceland
Veterans Today
Is Iceland on Israeli radar after Norway?
"Mossad is a master at false-flag terrorist attacks designed to alter perceptions and punish opponents of Israeli policy. »»






1- LE FIAMME GIALLE ARROSTISCONO TREMONTI: “NON VIVE IN CASERMA DALL’ESTATE 2004"
2- E QUI CASCA L'ASINO GIULIETTO: QUANDO SCAPPA DALLA FORESTERIA DELLA CASEMA PERCHÉ “MI SENTIVO SPIATO, CONTROLLATO, PERSINO PEDINATO”, NON ESISTEVA NESSUN CONFLITTO TRA I VERTICI DELLA GUARDIA DI FINANZA. DI PIÙ: NEL 2004 IL MINISTRO TREMENDINO VENNE "DIMISSIONATO" DA FINI PER "CONTI TRUCCATI" E SOSTITUITO DA SINISCALCO
3- NON È FINITA: MILANESE PRENDE LA CASA NEL 2009, CINQUE ANNI DOPO LA CASERMA GDF. ANCORA: PER QUALE MOTIVO DI "PRIVACY" (PER UN POLITICO VALE?) LASCIÒ LA FORESTERIA? E PERCHÈ AI PM DI NAPOLI NON PARLÒ DI CASERME, PEDINAMENTI E SPIATE?
4- OGGI IL PRIMO EDITORIALE DI UN DIRETTORE CHE CHIEDE LE DIMISSIONI DI TREMONTI. NAPOLITANO SUL "SOLE 24 ORE" (GIORNALE DELLA CONFINDUSTRIA): "SI È FATTO UN ESAME DI COSCIENZA E SI È CHIESTO SE SI SENTE NELLE CONDIZIONI DI CREDIBILITÀ PER PRENDERE ANCORA IN MANO L'INIZIATIVA E COMINCIARE A DARE (DA SUBITO) QUELLE RISPOSTE SULLA CRESCITA CHE, PERALTRO, DA TEMPO NON HA VOLUTO (O POTUTO) DARE?"
5- "TREMONTI SPIATO": QUASI CERTO CHE LA PROCURA DI ROMA APRIRÀ UN'INCHIESTA


Saturday, July 30, 2011

TOP STORIES

1 U.S. Contractor in Iraq Charges Pentagon $900 for $7 Control Switch, Report Finds






TOP VIDEOS

1 Dems Call on President to Invoke 14th Amendment







*** Japan Times E-mail News Service ***
__________ Sunday, July 31, 2011 ________________


TODAY'S TOP STORIES
=========================

[NATIONAL NEWS]
Seoul entry ban on Diet members sparks anger
A Liberal Democratic Party lawmaker reacts angrily after Seoul bars him and three colleagues from visiting a South Korean island near the disputed Takeshima islets.
[MORE] ->
 http://search.japantimes.co.jp/mail/nn20110731a1.html

---

[NATIONAL NEWS]
10% of foreign residents have left disaster-hit prefectures
The number of foreign residents in Iwate, Miyagi and Fukushima prefectures dropped 10.5 percent to 30,092 between the end of December and the end of March, the Justice Ministry says.
[MORE] ->
  http://search.japantimes.co.jp/mail/nn20110731a2.html

---

[NATIONAL NEWS]
Fukushima teacher muzzled over radiation
Toshinori Shishido, a high school teacher in Fukushima Prefecture who warned his students to wear surgical masks and keep their skin covered with long-sleeved shirts, quits after his school told him not to alarm students.
[MORE] ->
  http://search.japantimes.co.jp/mail/nn20110731n1.html


[More news]
http://www.japantimes.co.jp/news.html

OTHER NEWS
=========================

[NATIONAL NEWS]
Hokkaido plane crash victims ID'd
http://search.japantimes.co.jp/mail/nn20110731a3.html

[NATIONAL NEWS]
Biden may visit Japan in late August
http://search.japantimes.co.jp/mail/nn20110731a4.html

[NATIONAL NEWS]
Embassy in Cote d'Ivoire to reopen
http://search.japantimes.co.jp/mail/nn20110731a5.html

[NATIONAL NEWS]
KANSAI: Who & What
http://search.japantimes.co.jp/mail/nn20110731k1.html


[Text ad in Japanese]
=====================================================================
"結婚式をロマンティックに演出!"してみませんか?
ジャパンタイムズではウェディングメッセージを掲載できる新サービスをはじめました!
新サービスではメッセージ枠を新郎新婦の写真と依頼主からの英文メッセージで
構成し、The Japan Times本紙の主要面に掲載いたします。
詳細はこちら URL: www.japantimes.co.jp/wedding
=====================================================================


OPINION
=========================

[JT EDITORIAL]
Rise in single-member households  reflects concerns about income
http://search.japantimes.co.jp/mail/ed20110731a1.html

[More Op-Ed stories]
http://www.japantimes.co.jp/opinion.html


FEATURES
=========================

[BOOKS]
Literary sludge insults child abduction issue
KRIS KOSAKA
http://search.japantimes.co.jp/mail/fb20110731a1.html

[BOOKS]
Tantalizingly tangled dead-man mystery
STEVE FINBOW
http://search.japantimes.co.jp/mail/fb20110731a2.html

[MEDIA]
Rail rivalry outcome hinges on speed vs. safety
MARK SCHREIBER
http://search.japantimes.co.jp/mail/fd20110731bj.html

[MEDIA]
Tadanobu Asano's 'Family History'; dramatization of 'Kono Sekai no Katasumi ni'; CM of the week: Sakai Moving Service
http://search.japantimes.co.jp/mail/fd20110731cs.html

[MEDIA]
Nadeshiko Japan show that a relaxed approach gets the best results
PHILIP BRASOR
http://search.japantimes.co.jp/mail/fd20110731pb.html

[ENVIRONMENT]
Garden of the gods: Sekizo-ji's stone solitude is worth seeking out
STEPHEN MANSFIELD
http://search.japantimes.co.jp/mail/fe20110731a1.html

[LIFE IN JAPAN]
Timely film reiterates the 'no nukes' urgings of Barefoot Gen's creator
ROGER PULVERS
http://search.japantimes.co.jp/mail/fl20110731rp.html

[LIFE IN JAPAN]
Most unlikely bedfellows
MICHAEL HOFFMAN
http://search.japantimes.co.jp/mail/fl20110731x1.html

[TRAVEL]
Shooting galleries in Nihonbashi
KIT NAGAMURA
http://search.japantimes.co.jp/mail/fv20110731kn.html


[For features]
http://www.japantimes.co.jp/life.html
http://www.japantimes.co.jp/entertainment.html


=====================================================================
Nihongo Drills for Intermediate Learners: Grammar
The book for reinforcing grammar basics to get you to intermediate-
level Japanese!
Advance to intermediate Japanese and jump from JLPT level 3 to level 2!
Firm up your grammar skills
http://bookclub.japantimes.co.jp/act/en/Detail.do?id=1328
=====================================================================


SPORTS
=========================

[BASEBALL]
Yankees share
Irabu memories
http://search.japantimes.co.jp/mail/sb20110731a1.html

[BASEBALL]
Phillies acquire Pence
http://search.japantimes.co.jp/mail/sb20110731a2.html

[BASEBALL]
Royals pound rival Indians
http://search.japantimes.co.jp/mail/sb20110731a3.html

[BASEBALL]
Leach happy to get second chance with BayStars
JASON COSKREY
http://search.japantimes.co.jp/mail/sb20110731j1.html

[BASEBALL]
Sledge slugs three HRs to lift 'Stars past Tigers
http://search.japantimes.co.jp/mail/sb20110731j2.html

[SOCCER]
Bradley named U.S. coach
http://search.japantimes.co.jp/mail/sc20110731a1.html

[AMERICAN FOOTBALL]
Eagles sign Asomugha, Young
http://search.japantimes.co.jp/mail/sf20110731a1.html

[GOLF]
Masson surprise leader at Women's British Open
http://search.japantimes.co.jp/mail/sg20110731a1.html

[J.LEAGUE SOCCER]
Reds complete season double over Frontale
ANDREW MCKIRDY
http://search.japantimes.co.jp/mail/sj20110731a1.html

[BASKETBALL]
NBA players cleared to work overseas
http://search.japantimes.co.jp/mail/sk20110731a1.html

[SPORTS]
Broad's bold play sparks England
http://search.japantimes.co.jp/mail/sp20110731a1.html

[SPORTS]
Phelps cruises to victory in 100-meter butterfly; Fujii fifth
http://search.japantimes.co.jp/mail/sp20110731s1.html

[SPORTS]
Bolt smokes field in Stockholm
http://search.japantimes.co.jp/mail/sp20110731t1.html

[TENNIS]
Serena storms into
Bank of West semis
http://search.japantimes.co.jp/mail/st20110731a1.html


[More Sports Stories]
http://www.japantimes.co.jp/sports.html
http://www.japantimes.co.jp/sports/sumo.html